Większe przychody
Gdy zaczniesz z nami współpracować, Twój obiekt znajdzie się w bazie dostępnej dla wszystkich posiadaczy abonamentu PZU Sport. Dzięki temu powiększy się znacząco grono Twoich klientów. Ponadto możemy promować Twój obiekt w materiałach kierowanych do wybranych grup klientów PZU Sport.
Brak kosztów
Przystąpienie do współpracy z nami nie wiąże się z żadnymi kosztami. A zyskać możesz dużo – przede wszystkim zwiększyć liczbę swoich klientów.
Gwarancja stabilności
Grupa PZU ma silną i stabilną pozycję na rynku od wielu lat. PZU Sport jest kolejnym wdrażanym produktem, który będzie kierowany do szerokiego portfela klientów Grupy PZU.
Prosta obsługa
Posiadacz abonamentu PZU Sport w aplikacji mobilnej zgłasza chęć skorzystania z usługi w Twoim obiekcie. Przepisz lub zeskanuj kod przekazany przez klienta w dedykowanej aplikacji przeglądarkowej. Następnie zweryfikuj tożsamość klienta i zatwierdź wejście.
Wejścia do obiektów możesz rejestrować przy pomocy naszego systemu działającego zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła dostępowego lub hasło wygasło, kliknij na ekranie logowania „Zapomniałem hasła”.
Na nowym ekranie wpisz swój e-mail i potwierdź go. Jeśli adres jest w bazie danych systemu, wyślemy wiadomość „Zmiana hasła dostępowego”. Znajdziesz w niej przycisk oraz link, które umożliwią Ci zrestartowanie hasła dostępowego do systemu.
Jeśli nie możesz wprowadzić kodu wejścia na zajęcia w PZU Sport Admin, zadzwoń na infolinię obsługową PZU Sport: +48 22 505 15 62, która zaakceptuje kod w Twoim imieniu.
Klient, przed wejściem na zajęcia, powinien okazać kod wejścia. W kolejnym kroku kod wejścia powinien być wprowadzony i zaakceptowany przez pracownika obiektu sportowego w systemie obsługowym PZU Sport Admin.